כ"ק האדמו"ר מביאלא: "אמונה וביטחון הם הנשק בזמנים הקשים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on כ"ק האדמו"ר מביאלא: "אמונה וביטחון הם הנשק בזמנים הקשים"

    זקן האדמו"רים כ"ק אדמו"ר מביאלא, בביקור ושיחת חיזוק במוסד "בית לפליטות" בירושלים | הרבי לבנות המוסד, "בתקופת הקורונה, זה הזמן להתחזק באמונה וביטחון ולהידבק בדרך התורה"

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביקור מיוחד ומרגש התרחש השבוע במוסד "בית פליטות" בירושלים, עת הופיע בפתח שערי המוסד כ"ק האדמו"ר מביאלא והתקבל בכבוד ע"י בנות המוסד וצוות ההוראה, האדמו"ר שהטריח ע"ע במיוחד לבקר במוסד ברחוב בהר"ן בירושלים. הרבי הביע את התפעלותו מהיופי וההדר שהושקע בבית החינוך.

    כ"ק האדמו"ר נשא  נשא את דברי קודשו בדברי חיזוק והדרכה לבנות המוסד שחזרו למוסד החינוכי אחרי עידן הקורונה, והאציל עליהן מברכותיו הק' ובין דבריו אמר כשקולו נשנק מבכי "כל נשמה יהודית היא יהלום. צריך לדעת להעריך את עצמנו וכך נוכל לשמור על עצמנו מפגעי הזמן, בפרט אישה שהיא זאת שמחזיקה את הבית הרבה יותר מהבעל, האמונה והביטחון זה הנשק שלנו בזמנים הקשים".

    עוד הוסיף הרבי ואמר, "זכות עצומה להיות במוסד שמור ואיכותי מכל הבחינות כמו המקום הזה".

    במהלך הביקור נשיא ומנהל המוסד הרב משה יונה רוזנפלד ובנו המנכ"ל הרב חיים אלעזר קיבלו את פני הרבי שליט"א, והראו לו את הבניין המפואר וההשקעה הרבה למען הבנות, הרבי הפליא מאוד את הפעולות ואף צירף חתימתו לקריאת גדולי ישראל למען המוסד.

    יצוין שבתקופת הקורונה כאשר כל מוסדות החינוך היו סגורים, ב"בית לפליטות" שכרו דירות לבנות ודאגו לכל מחסורן וצוות מדריכות ניהלו את הדירות, חלק מהבנות סודרו במשפחות חמות שאירחו אותם בביתם עד יעבור זעם, והנהלת המוסד נשא במימון ההוצאות ודאג לכל בת עצהיו"ט.

    בשבוע האחרון עם ההקלות בהנחיות משרד הבריאות, פתחו ההנהלה שוב את הבניין שהתחיל שוב לשקוק חיים, כמו"כ נפתח הרישום לשנה"ל ורבות הן הפניות להתקבל למוסד. במוסד בית פליטות אומרים כי המעמד ההיסטורי השאיר רושם עז ובל יימחה על הבנות וכל המשתתפים.

    צילום שמואל דריי



    0 תגובות